#جهاد_تبیین

#جهاد_تبیین 

?زینب کبریٰ سلام الله علیها جهاد تبیین و روایت را راه انداخت؛ فرصت نداد که روایت دشمن از حادثه عاشورا غلبه پیدا کند. ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
 ✅ سفارش من به جوان‌های عزیزمان این است که امروز ببینند دشمن در چه خطی حرکت میکند و چه چیزی را هدف گرفته. نقطه مقابل آن را عمل کنند و حرکت کنند. دشمن افکار عمومی و فکر جوان‌ها را هدف گرفته است.??
✅میلیاردها دلار دارند خرج میکنند و تلاش میکنند برای اینکه ملت ایران را و بخصوص جوان‌ها را از این راه برگردانند و وسیله‌ای که آنها دنبال میکنند فعلا دوتا وسیله است. یکی فشارهای اقتصادی است برای اینکه مردم را به تنگ بیاورند و از نظام اسلامی جدا کنند. یکی هم لجن‌پراکنی. لجن‌پراکنی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها، تهمت‌زدن‌ها که به ارکان انقلاب تهمت میزنند.??
✅به مراکزی که در پیشرفت انقلاب تأثیر دارند تهمت میزنند. یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان، یک روز به سپاه؛ امروز نوبت سپاه است، به سپاه تهمت بزنند، لجن‌پراکنی کنند و در ضمن به شهید بزرگواری مثل شهید سلیمانی. اگر جرأت میکردند، از خشم مردم و عکس‌العمل مردم نمی‌ترسیدند، به امام هم اهانت میکردند و منتها خب جرأت نمیکنند و میدانند که مردم عکس‌العملشان تند است در مقابل این. ۱۴۰۰/۱۱/۲۸??
?اللهم عجل لولیک الفرج وفرجنا به

———-?✨✨?———-

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.